من یک جشن می خواهم
متن دلخواه شما
یه روزی یه جایی یه جوری یه کسی یه چیزی صبر داشته باش
یک شنبه 24 اسفند 1393 ساعت 8:13 بعد از ظهر | بازدید : 162 | نوشته ‌شده به دست حسین روحی | ( نظرات )

 

من یک جشن میخواهم 

شاعر : روالد دال ( ولز)

مترجم : ایمان رهبر

Image result for ‫جشن‬‎

الان می خواهمش ..................................

غازها، غازها،غازهایم را میخواهم تا 

برای عید پاک تخم طلا بگذارند 

حداقل روزی صد تا وبه صورت تصادفی .

Image result for ‫تصاویر جشن سال نو میلادی‬‎

من یک جشن می خواهم 

من یک جشن لوبیا می خواهم با کلوچه های کرم دار ودونات ها 

وکیک های میوه ای که مغز نداشته باشند 

آنقدر خوب است که مغزت را از دست می دهی .

Image result for ‫تصاویر جشن سال نو میلادی‬‎

نه ، همین حالا. 

یک توپ می خواهم

Image result for ‫تصاویر جشن سال نو میلادی‬‎

یک میهمانی میخواهم 

باشیرینی های صورتی نارگیلی 

Image result for ‫تصاویر جشن سال نو میلادی‬‎

ویک میلیون بادکنک . 

Image result for ‫بادکنک‬‎

 ومیمون هایی که ادا واطوار در بیاورند 

Image result for ‫میمون‬‎

همین حالا این ها را به من بده .

امروز را می خواهم . فردا را می خواهم . 

می خواهم بر سرم بگذارمشان 

مثل گیسوی بافته ای در میان موهایم . ونمی خواهم آنها را با کسی شریک شوم . 

Image result for ‫خندیدن دسته جمعی‬‎

یک میهمانی می خواهم 

با اتاق هایی پر از کسانی که می خندند. 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
آخرین عناوین مطالب